jronymar.blogg.se

Högt, brett och vitt

Så lång tid, så lite inspiration.

Kategori: Dagbok

Oj!
Jag har verkligen varit upptagen!
 
Jobbar fortfarande rätt så mycket även om jag dragit ner en smula på tempot. 
Har fått en del nya kollegor och mist några. Det tar energi att lära känna nya kollegor, men ändå spännande, inte lika spännande att de man tagit till sig inte längre är kvar....
 
Vi har flyttat igen och vem vet...har vi hittat hem?
En flytt med allt vad det innebär sliter ju lite extra i en så där i vardagen. Ivf på hjärnan och ryggen :-)
 
Vi har även en ny kompis i stallet!
Lillen, en kille på 7 år som nu är pensionerad från travbanan. Nu går båda killarna på beta och verkar trivas bra med det. Massa mat, och vidgade vyer.
 
 
 
Vad ska jag bli när jag blir stor?
Eller kanske är jag stor nog?
Haha hur som helst så får framtiden utvisa det, har ju bestämt att jag ska bli 95 år gammal, så har mycket tid kvar.
 
Kanske kommer jag jobba med hästar igen?
Kanske inte.
 
Kanske? Vilket onödigt ord!
Antingen gör man eller så gör man inte.
Antingen kan man eller så kan man inte.
Antingen finns man eller så finns man inte.
 
Vilka är dina kansken? 
 
Kram!.(Inte bara kanske)
 
Kommentera inlägget här: