jronymar.blogg.se

Högt, brett och vitt

Ja, det är väl inte så konstigt så som du håller på.

Kategori: Dagbok

Trött.
 
Jättetrött i hela huvudet och kroppen.
Det är jobbet säger många.
Du har tagit på dig för mycket säger andra.
Lyssna på dig själv säger ytterligare någon.
 
Jag säger inte att någon har mer rätt eller fel än någon annan.
 
Men, det jag säger är, here we go again.
Phu jag är nog rätt korkad som aldrig lär mig.
Är rätt säker på att det är helheten mer än enstaka delar, en helhet där jag vill hinna med allt, göra det till 100% och ingen ska någonsin säga att jag inte gjort mitt bästa. Ändå sitter jag här och gör inte alls mitt bästa, eller kanske det bästa för mig, just nu.
 
Snart är jag på det igen, ska vara vila kroppen lite till. Och slänga ut den i solen en stund och andas frisk luft.
 
Lyssna på kroppen säger en fjärde, jag vet att de har
rätt, av deras egna erfarenhet. Jag vet.
 
Jag vet också att jag snart vilat klart hjärnan och kroppen, kanske redan imorgon, eller ivf i övermorgon.
Snart är allt som vanligt igen. Eller?
 
Snart.
 
 
Kommentera inlägget här: