jronymar.blogg.se

Högt, brett och vitt

Reiki till mig själv.

Kategori: Dagbok

Det är lätt att bara ge och ge, och lätt att glömma bort att ge sig själv.
 
När det är så oerhört viktigt att i hjärtat kunna ge, så är det lika viktigt att kunna få.
 
Idag så var det Reiki till mig själv!
 
Efter att tag kliade det så mycket i halsen så jag började hosta, inte så konstigt kanske. Sista tider är det så mycket som jag velat säga men med tanke på att det var helt onödigt att slösa orden, så säger nu halsen till att jag borde talat ut, sagt det som borde sägas. Jag valde en annan väg.
 
Visdom och styrka tog mest tid idag, det behövde lösas upp och laddas på. Men även hjärtat fick sitt, det har gått sönder en smula på senaste tiden och jag behöver få fart på energiflödet igen.
 
Nu är energierna igång igen och det är inte någon som någonsin ska få påverka dem på det sätt som hänt senaste tiden.
 
Ge kärlek, få kärlek. Det bara är så.
 
Kram/Rony
 
(Vill du själv få Reiki? Jag är utbildad :-)
Kommentera inlägget här: