jronymar.blogg.se

Högt, brett och vitt

Att bygga något eget!

Kategori: Dagbok

 
Tänk att jag har möjligeten att göra detta, Arboga Häst Och Hund har gått från att sälja hästfoder i uthuset till en stor butik i stan.
Stolt!
 
Även om vi har gjort otroligt mycket under de 2 1/2 åren som vi funnits som företag så är det i mitt huvud egentligen ingenting. Eller jo någonting, men allt som ligger framför mig lockar nåt så oerhört.
 
Vad ska jag hitta på härnäst? En liten butiksskedja vore så klart skoj :-)
 
Men stop en stund. En liten stund.
 
Ni är redan flera som undrar hur jag orkar, och vet ni, det gör jag inte alltid.
Men,viljan att lyckas med något eget är så oerhört stark, så jag bara måste orka. 
 
Att bara haft tre veckors semester på två år känns i kroppen, även hjärnan blir lite vimsig ibland.
Så kan man ju inte ha det...
 
Trot eller ej men jag har en plan, en plan som ska få mig att kunna tagga ner, om är bara en smula så är det sjukt mycket värt för mig, sjukt.
 
Ni vet när kroppen värker på alla möjliga olika ställen så behöver man prioritera om oavsett om man vill eller inte. 
 
Hur bra är du på att prioritera?
 
Kram/Rony
 
 
Kommentera inlägget här: